Cart:

0 item(s) - 0,00 kr
You have no items in your shopping cart.

0

Beställningsanvisningar

Det är enkelt och går snabbt att handla i vår webbutik.

Att överföra produkter till inköpskorgen
När du har hittat produkten som du vill ha, välj "LÄGG TILL I KORGEN", eller välj antal och övriga alternativ på produktsidan (till exempel färg och storlek). Då du har gjort dina val, tryck på "LÄGG TILL I KORGEN". Sidan meddelar att produkten lagts till i inköpskorgen.

Inköpskorgen
När du vill övergå till att köpa eller inspektera produkterna i inköpskorgen, tryck på knappen "INKÖPSKORGEN" i det övre högra hörnet. Där ser du innehållet i inköpskorgen och kan göra ändringar, såsom antalet produkter. I inköpskorgen ser du slutsumman för din beställning efter eventuella rabatter. I inköpskorgen kan du också aktivera eventuella kampanjkoder.

Om du vill fortsätta handla, välj knappen "FORTSÄTT HANDLA" på mitten av sidan.

Att köpa
Då din beställning är färdig, fortsätt med att fylla i dina kontaktuppgifter, leveransmetoden och betalningsmetoden genom att först trycka på knappen "GÅ TILL KASSAN" från inköpskorgen eller på knappen "GÖR BESTÄLLNING" under inköpskorgens länk i det övre högra hörnet.

Betalarens uppgifter
Efter detta kan du uppge information om den som betalar beställningen och vid behov information om den som tar emot beställningen, om dessa inte är samma person. Kom ihåg att ange en fungerande e-postadress och telefonnummer. Vi skickar en bekräftelse över beställningen till den e-postadress som du uppgett.

Leveransmetod och betalningsmetod
Efter detta kan du välja leverans- och betalningsmetod genom att klicka på bilden eller bollen som motsvarar respektive metod. Du ser leveranskostnaderna i samband med leveransmetoden. Alla betalningsmetoder är inte tillgängliga tillsammans med alla leveransmetoder, så välj först den leveransmetod du vill, efter det ser du vilka betalningsmetoder som är tillgängliga för leveransmetoden i fråga.

Att skicka beställningen
Klicka på knappen "GÖR BESTÄLLNINGEN". Om du valt en betalningsmetod som kräver en bekräftelse (till exempel Paytrail) överförs du automatiskt till tjänsteleverantörens webbplats där du kan betala dina inköp. Kom ihåg att återvända till beställningssidan efter betalningen (oftast sker detta automatiskt, om det inte gör det, tryck på länken "återvänd till försäljarens webbplats" på betalningstjänsteleverantörens webbplats).

Efter att beställningen (och eventuellt betalningen) tagits emot får du en bekräftelse per e-post. Sidan visar också texten "Beställningen lyckades och har tagits emot!"

Beställningsbekräftelsen
Beställningsbekräftelsen är ett intyg över att du gjort beställningen och en försäkring över att beställningen tagits emot. I beställningsbekräftelsen ser du beställningens innehåll, priser, leveransmetod med mera, och den skickas också till din e-postadress. Du kan inte längre gå tillbaka från beställningsbekräftelsesidan för att göra ändringar i beställningen. Det går inte att upphäva eller ändra beställningar i efterhand. Om du vill göra ändringar i din beställning, ta kontakt med vår kundtjänst på telefonnummer +358 9 6899 8989.

Om du har inte har fått någon beställningsbekräftelse per e-post, kontrollera din skräpkorgsmapp (Spam). Om du hittar beställningsbekräftelsen i skräpkorgen, öppna meddelandet och välj funktionen "inte skräppost" (Not spam). Då flyttas meddelandet till din inbox. Det kan ta några minuter från att beställningen gjorts förrän du får beställningsbekräftelsen.